вторник, 20 июня 2017 г.

18 ივნისის რეფლექსია


18 ივნისი

დღეს გავიეორეთ წინა მასალა, კონკრეტულად პრეზენტაცია და შეფასების განსაზღვრა. შემდეგ გავაანალიზეთ მოდული 2-ის, აქტივობა 1-ის ,ნაბიჯ I,  რომელიც ეხებოდა მიმართულების მიმცემ საკვანძო სიტყვებსა და ბლუმის ტაქსონომიას, მოსწავლის ცოდნის დასადგენად ვიმუშავეთ მეთოდზე   ვ-მ-ვ და განვსაზღვრეთ „მინდა ვიცოდესთან“ მიმართებაში მასწავლის საჭიროებები.

მიმართულების მიმცემი კითხვები დამეხმარა ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების შერჩევაში,  ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით ადვილად შევარჩიე მაღალი სააზროვნო უნარების  განმსაზღვრელი ზმნები.

Комментариев нет:

Отправить комментарий