18 ივნისი
დღეს გავიეორეთ წინა მასალა, კონკრეტულად პრეზენტაცია
და შეფასების განსაზღვრა. შემდეგ გავაანალიზეთ მოდული 2-ის, აქტივობა 1-ის ,ნაბიჯ I, რომელიც ეხებოდა მიმართულების მიმცემ საკვანძო სიტყვებსა
და ბლუმის ტაქსონომიას, მოსწავლის ცოდნის დასადგენად ვიმუშავეთ მეთოდზე ვ-მ-ვ და
განვსაზღვრეთ „მინდა ვიცოდესთან“ მიმართებაში მასწავლის საჭიროებები.
მიმართულების მიმცემი კითხვები დამეხმარა ზოგადი, თემატური
და შინაარსობრივი კითხვების შერჩევაში, ბლუმის
ტაქსონომიის მიხედვით ადვილად შევარჩიე მაღალი სააზროვნო უნარების განმსაზღვრელი ზმნები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий